Supportaftaler

Fri hjælp og support med højere prioritet, flere fordele og høj budgetsikkerhed.

Ticket-support

Få fuldt overblik, til hver en tid, over dine supportsager, i Support Centret.
Se hvem der arbejder på sagen, hvornår den bliver løst og hvor langt vi er fra en løsning

Væk er dagene hvor du skal søge efter den sidste mailkorrespondance, for at få overblik.

Adgang til ticketsystemet sikrer dine supportsager endnu højere prioritet.

Chat-support

Chat direkte med os i dit websites kontrolpanel og få hurtig respons og hjælp.
Udfordringer vi ikke kan løse direkte over chatten, kan vi nemt konvertere til en supportsag du til hver en tid kan følge status på.

Chat-supporten er ligeledes tilgængelig i Support Centret, så du nemt kan få adgang til os.

Intelligente hjælpeartikler

Når du besøger Support Centret via knappen i dit website, vil artiklerne passe i kontekst med indholdet fra din webside.
Hvis du f.eks. har et menupunkt der hedder Cases eller Medarbejdere, vil artiklerne passe til dette indhold og samtidigt have direkte links til redigering. Så er det altid nemt at finde frem til hvor dit indhold skal redigeres.

En aftale til et hvert behov

Vi har sammensat en række supportaftaler, der giver adgang til fri hjælp og support alt efter din virksomheds behov.

Du kan frit kontakte os og få svar på alle dine spørgsmål hurtigt og effektivt – det er inkluderet i aftalen.
Vi guider dig i gennem dine udfordringer og sørger for en løsning.
Aftalerne giver dig en høj budgetsikkerhed, da du ikke skal bekymre dig om uventede supportomkostninger på selv små ting.

Economy
Helpdesk-adgang
E-mail-support
Ticket-support
Chat-support
Telefon-support
Udførelse af opgaver*
600
DKK / md.

DKK / md.

DKK / md.
*Vi løser alle opgaver af maks. 10 min. varighed.